Van Uffelen makelaars

Veelgestelde vragen

Kunnen jullie mij ook helpen als ik een woning wil aankopen?

Naast het verkopen van woningen kun je bij ons zeker ook terecht voor aankoopbegeleiding. Op basis van jouw wensen gaan we graag voor je op zoek naar een passende woning. Ook brengen we de financiële mogelijkheden voor je in kaart zodat we heel gericht kunnen zoeken. Hier lees je er meer over.

Waarom zou ik kiezen voor Van Uffelen als verkoopmakelaar?

De keuze voor een verkoopmakelaar is heel persoonlijk. Er moet een klik zijn natuurlijk. Ons familiebedrijf bestaat al ruim 45 jaar en heeft een goed op elkaar ingespeeld team van mensen, die al vele jaren bij ons kantoor werken. Ook hebben we een uitgebreid netwerk, dat we graag inzetten om jouw woning te verkopen voor de beste prijs en op het juiste moment.

Hebben jullie een standaard aanpak voor de verkoop van woningen?

Elke klant is voor ons uniek en elke koper is anders. Daarom maken we voor elke woning een effectieve verkoopstrategie op maat. Dat werkt het beste hebben we in de loop der jaren gemerkt. Op basis van diezelfde ervaring volgen we ook een vaste, bewezen succesvolle route. Onze eigen website is hierbij een belangrijk verkoopmiddel. Je kunt het stappenplan voor onze verkoopaanpak hier downloaden.

Wat doen jullie allemaal om mijn woning zo goed mogelijk te verkopen?

Een snelle en succesvolle verkoop van jouw woning in Eindhoven of omgeving vraagt om een perfecte presentatie en maximale zichtbaarheid. Afhankelijk van de situatie en jouw wensen kunnen we een veelheid aan middelen inzetten om jouw woning in de spotlights te zetten. Naast een opvallend verkoopbord, een uitgebreide brochure, vermelding op Funda en social media, kun je ook denken aan verkoopstyling, 3D-plattegronden, 360-graden foto’s en een pakkende video.

Wat gaat mijn woning opleveren?

Om je een goede indicatie te geven van de verwachte verkoopopbrengst van je woning, kun je kiezen voor een kosteloze en vrijblijvende waardebepaling. Op basis hiervan kunnen we je ook aangeven hoeveel tijd er nodig is om je woning te verkopen. Let op: een waardebepaling is geen taxatierapport. Hiermee kunnen we je ook helpen, bijvoorbeeld voor het aanvragen van een hypotheek.

Welke documenten heb ik nodig als ik mijn woning wil verkopen?

Als je in Nederland een huis wilt verkopen, heb je verschillende documenten nodig om ervoor te zorgen dat het verkoopproces soepel verloopt. Het belangrijkste document is het eigendomsbewijs (de akte van levering). Verder moet je denken aan kadastergegevens, plattegronden, bouwtekeningen en lijst van zaken, waarin staat welke roerende zaken achterblijven in de woning en welke zaken je als verkoper meeneemt. Denk verder ook nog aan een WOZ-beschikking, het energielabel van je woning en aan VVE-stukken (bij appartementen).

We zijn benieuwd naar je verhaal!

Heb je een vraag of wil je een afspraak met ons maken? Je kunt ons bellen of stuur een Whatsapp-bericht. Je hoort snel van ons!